Cheesecake Cookies

Aquesta recepta la vaig veure en un blog de cuina que m'agrada molt, La receta de la felicidad i només de veure les fotografies d'aquests pastissets, vaig dir-me que havia de ser la pròxima recepta que fes. Ahir a la tarda tenia una mica de temps i m'hi vaig posar i aquest ha estat el resultat. He canviat molt poca cosa de la recepta original, més que res la decoració, perquè la recepta original utilitzava colorants per fer-hi un dibuix al damunt i ara mateix no en tinc. Així que vaig improvitzar amb el que tenia per casa. 

La veritat és que no són gens difícils de fer, porten la seva feina, sobretot si decidiu fer vosaltres mateixos la galeta en comptes de comprar-les fetes, però val la pena, perquè estan delicioses. 

INGREDIENTS (per fer uns 18 pastissets de la grandària que veieu a les fotografies)

Per les galetes:

- 400 grams de farina
- 125 grams de sucre glaç
- 200 grams de mantega
- 1 ou 
- Una mica de sal

Pel farcit:

- 100 grams de creme fraîche, que és nata fresca. Sinó també podeu utilitzar formatge crema o nata per muntar amb un 35% de MG com a mínim (si voleu no cal montar-la). En el meu cas, vaig utilitzar nata muntada.
- 200 grams de formatge crema (Philadelphia)
- 100 grams de llet condensada
- El suc de mitja llimona
- Melmelada (la que més us agradi)

* No utilitzeu productes light, perquè aleshores no quallaria correctament. 

Per la decoració del damunt:

- Ametlles torrades
- Sucre glaç
- Coco ratllat

PREPARACIÓ

Comencem fent la massa de les galetes, barrejant amb les mans tots els ingredients. Quan veiem que la massa ja no s'enganxa i té una bona consistència, en fem una bola i la partim en dos parts. A continuació posem paper de forn a sobre de cadascuna de les masses i amb el rodet les anem estirant fins que siguin ben fines (de 5 mm com a molt). 

Tot seguit hem de mirar com les tallarem. Comprovem la mida dels motlles que utilitzarem per enfornar-les, per així decidir amb quin tallador les tallarem. En el meu cas (i agafant la idea del blog del que us he parlat), vaig agafar una bandeja per fer "muffins" i uns talladors en forma de flor que tinc, vaig posar el tallador a sobre de la base del motlle per veure quina grandària de tallador m'aniria millor. I una vegada fet això, ja les podem tallar.

Posem cadascuna de les galetes a la part inferior dels motlles, donant-los forma de pastisset. Si veieu que es fan petites fissures no patiu, les podeu treure amb els dits. El que heu de mirar que no passi és que es trenquin. 
Ara és quan hem de preescalfar el forn a 170º i mentre s'escalfa, posem els pastissets a reposar dins la nevera. 

Quan el forn estigui calent, els enfornem durant aproximadament 10-12 minuts, fins que veieu que comencen a agafar color. Quan comencin a quedar rossets, els traiem del forn, els deixem reposar 5 minuts i després, amb molt de compte (perquè és fàcil que es trenquin), els anem desemmotllant i els col·loquem sobre una reixeta o a sobre del marbre perquè es refredin del tot. 

Mentrestant, ja podem començar a preparar el farcit. 

Si utilitzeu la nata per muntar i voleu muntar-la, el primer que farem serà això, tot ajudant-nos del batedor elèctric i sinó, del batedor manual, tot i que manualment ja sabeu que costa una mica ;)

A continuació agafem un bol i hi barrejarem la llet condensada, la nata muntada (o la nata fresca o formatge crema), el formatge crema (Philadephia) i el suc de llimona. I quan veiem que queda una massa homogènia i cremosa, ja podem anar per fer el muntatge dels pastissets.

A la base de cada pastisset hi posem una mica de melmelada i a sobre, la mescla de crema de formatge que hem preparat. 

Per fer la decoració del damunt, posem al forn les ametlles per així torrar-les una mica (en cas de que les tingueu sense torrar) i quan agafin color, les retirem del forn, les anem col·locant al centre dels pastissets, les empolsimem amb una mica de sucre glaç i per últim, empolsimem tot el pastisset amb una mica de coco ratllat. 

Finalment els posem a la nevera perquè quallin. Si heu utilitzat la nata muntada us haureu d'esperar unes 24 hores perquè quallin, i sinó, al cap d'unes 4 horetes ja us els podreu menjar. 

No patiu si no us els mengeu de seguida, els deixeu a la nevera i amb el pas dels dies segueixen estan ben bons, tot i que es pot formar una mica de crosta al damunt. 

Bon profit! 

2 comentaris:

Espero que t'hagi agradat!

I si em vols deixar un comentari, fer-me qualsevol pregunta, suggerència... Endavant, no et tallis i digues la teva! M'agradarà molt llegir-ho i et respondré quan pugui ;)

Moltes gràcies i espero tornar-te a veure per aquí ben aviat!



Espero que te haya gustado!

Y si me quieres dejar un comentario, hacerme cualquier pregunta, sugerencia... Adelante, no te cortes! Me gustará mucho leerlo y te responderé cuando pueda :)

Muchas gracias y espero volver a verte por aquí muy pronto!